Server4all

בדיקת מהירות גלישה

טלמיטינג לעסקים

אחד הדברים המרתיעים ביותר בתחום טלמיטינג לעסקים הוא העובדה שהשירות הניתן לארגון לא נעשה על ידו: איך אנשי החברה החיצונית יידעו מה הארגון צריך? איך יוכלו לבצע את עבודתם כך שתתאים לדרישות העסק?

בקלות. טלמיטינג נעשה, מתחילתו ועד סופו, יחד עם ראשי הארגון. חברת טלמיטינג לעסקים מבצעת יחד עם אנשי הארגון תהליך להכרת העבודה והמוצר לעומק. בין היתר מתבצע ניתוח של השוק, צרכי הלקוח והשירותים שמעניק העסק. בהמשך מנוסחים יחדיו תסריטי שיחה ומקבלים שירות חיצוני, שמתבצע בדיוק כמו בארגון ולעיתים אף טוב יותר.

ומה קורה בשטח?

חברת הטלמיטינג מקבלת מהחברה ששכרה את שירותיה רשימת לקוחות פוטנציאליים שאספה במשך שנות פעילותיה, מה שנקרא גם פילוח שוק. אנשי הטלמיטינג מבצעים, על פי ההדרכות שקיבלו מאנשי הארגון, שיחות יזומות עם הלקוחות הפוטנציאליים.

חברות טלמיטינג מעסיקות עובדים בעלי ניסיון בתחום המכירות והם דואגים לקבוע כמה שיותר פגישות עם הלקוחות. נקבעה פגישה? עדכון מועבר מייד לאנשי המכירות, שמבצעים את מה שהם יודעים הכי טוב: פגישה עם הלקוח וסגירת החוזה או ההזמנה מולו. התהליך הופך להיות פשוט וקל.

שירותי טלמיטינג לעסקים קטנים

גם עסקים קטנים מתעסקים זמן רב מידי עם קביעת פגישות וזקוקים לסיוע, אך לא ברמה של ארגונים גדולים. ישנן חברות טלמיטינג לעסקים שיודעות להבחין בין שני הסוגים ולהעניק את השירות על פי גודל העסק. קצב הפגישות בעסק קטן לא דומה כלל לזה שבארגון גדול וגם את זה צריך לקחת בחשבון.

לידים וטלמרקטינג: כדי להפוך טלמיטינג למושלם

טלמיטינג לעסקים לא תמיד מספיק בפני עצמו. כל עסק יכול לשפר את תהליך גיוס הלקוחות שלו, בעזרת טלמרקטינג ויצירת לידים. הראשון הוא למעשה מכירת מוצרים של הארגון דרך הטלפון – פעולה שיכולה גם היא להיעשות על ידי חברה חיצונית – והשני הוא יצירת מסד נתונים על לקוחות החברה, לגבי העדפותיהם והרגלי הצריכה שלהם.

כשיש בידיכם לידים, אתם יודעים מה מעדיף הלקוח ואיזה תחום 'מדבר אליו'. כך, לא תבצעו פעולות טלמרקטינג מיותרות, מול לקוחות שכלל לא מעוניינים במוצר שתציעו להם. כיצד מגייסים נתונים על לקוחות? בעזרת טלמיטינג מקצועי, שמאפשר ללמוד את מנהגי הלקוחות, לאט אבל בטוח.

title Filter 
הצג # 
# כותרת מאמר