Server4all

בדיקת מהירות גלישה

מענה אנושי לעסקים

כאשר לקוח מתקשר לעסק שלך, החשיבות שלו עצומה. זהו המפתח להרחבת מאגר הלקוחות שלך, האפשרות להכנסה נוספת, האמצעי להשגת חשיפה כמה שיותר גדולה והדרך להגדיל את ההכנסות ואת הרווחים. אז מדוע שלא תדאג לכך שהמטלפנים הללו ייהנו משיחה של ממש ולא מהודעה קולית? מדוע שלא תפנק אותם בשירות של מענה אנושי?

מהו מענה אנושי?

אין כאן יותר מידי סודות או התחכמויות: מענה טלפוני אנושי הוא מענה שנעשה על ידי אדם, בשר ודם – בלי שיחות מוקלטות, בלי קטע קבוע שבסופו משאירים את ההודעה המבוקשת, בלי ניסיון להיאבק ב'רובוט' טלפוני חסר רגש.

המענה האנושי נהנה מהדבר החשוב ביותר במטרה לשמור על יחסים תקינים עם הלקוחות שלך: יחס חם וקרוב. כל אדם שמתקשר למקום כלשהו, מעוניין בכך – ואתה צריך לתת לו את האפשרות הזו בצורה הטובה ביותר.

אבל זה לא אומר שאתה צריך להקים מערך שלם לשירות הלקוחות

אתה כבר בוודאי מריץ בראשך את אלפי השקלים שתצטרך להוציא כדי לספק את המענה הזה לכלל הלקוחות שלך: העסקת מזכירה לאורך כל שעות העבודה, אולי העסקה של כמה כאלו כדי לענות לשיחות סביב השעון ומי יודע – אולי אפילו מערך שירות לקוחות גדול, כדי לענות לכמה שיחות במקביל.

כל בעל עסק יודע שדבר כזה, במיוחד בעסק שאינו מרוויח או מגלגל כספים רבים, משול להתאבדות. השקעה מיידית של מאות אלפי שקלים ללא תמורה שתכסה את ההשקעה הזו בזמן הקרוב, יכולה לגרום לקריסה של העסק. ואת זה אנחנו לא רוצים.

אז מה עושים? האם אפשר להעניק מענה אנושי מקצועי גם מבלי להעסיק עובדים נוספים ולהרחיב את משרדי החברה? בוודאי שאפשר. קוראים לזה מיקור חוץ (אאוטסורסינג) וזו הדרך שלך להציע את המענה האנושי מבלי להשקיע כמעט דבר, יחסית לסכומים עליהם חשבת עד לרגע זה.

מענה אנושי – מבלי להזיז דבר במשרד שלך

אז לא, אין צורך בשכירת שירותיהם של עובדים נוספים. גם לא צריך להרחיב את המשרדים ולפתוח מחלקה חדשה - מחלקת שירותים ללקוחות. אפילו לא תצטרכו לבזבז זמן ואנרגיה על הכשרת האנשים הללו כדי לענות בצורה מקצועית לכל השיחות.

בשביל זה ישנן היום חברות שמעניקות את השירות הזה במיקור חוץ. משמע: הן מעסיקות עשרות ומאות עובדים מומחים בתחום השירות, כאלו אשר עברו הכשרות רבות ויודעים בדיוק כיצד לענות לכלל הלקוחות. גם לאלו שלך.

יחד עם אנשי החברה, תסכם בדיוק את תוכן השיחה, כלומר: מה שתרצה שהלקוחות שלך ישמעו כאשר הם פונים אליך מסיבות שונות. פעולה זו נקראת תסריט שיחה, ובעזרתה יקבל כל מטלפן מענה אנושי חם וקרוב, אך לא פחות מזה: מקצועי, שיעניק לו את המידע הדרוש.

מענה אנושי – ויותר

חברות אשר מציעות את השירות המצוין הזה, משתמשות בסגל העובדים המקצועי שלהן, כדי להציע לכל לקוח גם הרבה יותר מאשר רק מענה טלפוני מקצועי. הן יכולות להעמיד לרשות הלקוח מערך שירות לקוחות שלם, להעניק שירותי מרפאה, ניהול תורים ועוד. בדרך זו, כל עסק באשר הוא יוכל ליהנות מהשירות הזה.

החברות הללו מוסרות את ההודעות שהצטברו אצלן עבור כל לקוח, בעזרת שירות הודעות, פקס או עדכון במייל – וגם כמובן כולם ביחד. כך, כל מענה אנושי שמתבצע על ידי החברה מתועד בצורה מושלמת, ומועבר לבעלי החברה כלשונו.

title Filter 
הצג # 
# כותרת מאמר
1 מענה טלפוני