Server4all

בדיקת מהירות גלישה

מענה טלפוני

השירות שמעניקים בעלי העסקים ללקוחותיהם משמעותי לתהליכי שימור לקוחות וגיוס לקוחות חדשים. אין כל ספק כי יש להקדיש משאבים לבניית מערך של מענה טלפוני אנושי הולם ללקוחות. לקוח שלא מקבל מענה מהיר ומקצועי עלול למצוא את מבוקשו בחברה המתחרה. החברות המובילות בכל תחום הן אלו שמזהות כבר בשלב מוקדם את הפוטנציאל הגלום בשירות איכותי ללקוח, הן מקפידות לספק מענה אנושי לטלפון בכל שעות היממה.

מענה אנושי במיקור חוץ

בישראל של שנות האלפיים אפשר לקבל שירותים מלאים של מוקד שירות לקוחות מנוסה, מקצועי ואדיב מבלי להעסיק אפילו עובד אחד. מענה טלפוני במיקור חוץ מיועד לאותם בעלי עסקים שזקוקים למענה אנושי בהיקף מצומצם. כמות השיחות שמגיעה אל בית העסק לא מצדיקה הקמת מוקד והעסקת צוות שירות לקוחות במשרה מלאה או חלקית. פרט לכך, מספקים מוקדי המענה החיצוני גם גיבוי למוקדי ענק בחברות הגדולות בשעות עמוסות.

מענה אנושי לטלפון 24 שעות ביממה

מוקדי השירות המובילים בתחום מציעים לבעלי העסקים שירות 24 שעות ביממה. כל שיחה שתגיע אל בית העסק, בכל שעה, תקבל מענה מתאים. נציגי השירות משיבים ללקוחות הפונים בהתאם להנחיות של בעל העסק. הנציגים מקבלים החלטות ומעבירים אל בעל העסק שיחות דחופות בהתאם להנחיות אישיות שלו.

את ההודעות שאוספים הנציגים מעביר המוקד אל בעל העסק או איש קשר מטעמו בהתאם לנוהל שנקבע מראש. שירות מענה טלפוני אנושי הוא פתרון נהדר בעבור אותן שעות בהן המזכירה מאוד עמוסה או במהלך הפסקת הצהריים שלה. בתום שעות הלחץ מתקבלים מהמוקד קבצים עם רשימות של מספרי טלפון והודעות. השירות מבטיח מענה אנושי מהיר לכל שיחה, תוך שמירה על רמה גבוהה של שירות ומקצועיות.

תדמית עסקית מכובדת

מענה טלפוני מהיר ואדיב מעיד על חברה רצינית שמכבדת את הלקוחות שלה. כאשר הלקוחות מתקשרים לחברה ומגיעים אל מוקד שירות הם מיד מסיקים כי מדובר בחברה גדולה ומבוססת. הלקוחות כלל אינם מבחינים כי הנציגים שנותנים להם מענה הם אינם עובדי ישירים של החברה.

מחקרים גילו כי מענה טלפוני אנושי חשוב בצורה משמעותית ליצירת רושם חיובי. רוב הפונים מגדירים מענה אנושי מהיר כשירות טוב ללקוח. חברות שמחליפות את המענה האנושי בטלמסר ותיבות קוליות נתפסות כפחות נגישות. הלקוחות חוששים לרכוש מוצר או שירותים כאשר אין להם אפשרות ליצור קשר עם החברה ולברר פרטים או לשאול שאלות. מענה אנושי לטלפון חשוב עד לאין שיעור בתהליכי גיוס לקוחות חדשים, שימור לקוחות קיימים ופיתוח תדמיתי.

שירותי טלמרקטינג או סקרים

לצד מענה טלפוני אנושי מציעות החברות המובילות בתחום השירות גם שירותי טלמרקטינג למכירת מוצרים ושירותים ללקוחות חדשים או ללקוחות קיימים. פנייה אל מאגר הלקוחות הקיימים של החברה בהצעה לרכוש מוצרים נוספים היא פעולה חיובית לכל הדעות. הלקוחות שמחים על היוזמה ליצור עמם קשר ומוסיפים פריטים נוספים לסל השירותים שלהם. הסקרים משמשים בעיקר פוליטיקאים או אנשי שיווק.

חברת קישורית מפעילה מענה טלפוני לעסקים מהמתקדמים והוותיקם בישראל - אתר החברה